TIGI BED HEAD - SUPERSTAR

2010-04-06 09:10:11 Hår & Skönhet
» Kommentarer(0) «




Nya favoriter! TIGI'S Bed Head produkter är ju helt fantastiska! Håret blir otroligt mjukt, tjockt och fint + att det doftar underbart! ♥ en ny kärlek är funnen.
Bed Head Superstar, shampo & balsam fick jag av min finaste H förra veckan, jag är så glad och nöjd,
Tack älskling! Du är bäst..
Nu gäller det bara för mig att inföskaffa några av de andra superstar produkterna!






Detta set med Schampo & Balsam kan man köpa hos Trudes (birsta sundsvall) för 499:- ♥ Flaskorna är på 750 ml /var och du behöver nästan inte ta någonting, jättedrygt! Låter som värsta försäljaren nu men strunt samma! Är så nöjd att jag måste tipsa er andra också!

Glömde nästan, nu är håret färgat och fixat.. känns superbra med färgen, mörk chocklad blev det. En bild kommer i veckan..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback