I'M SO HAPPY, I'M GOING TO THAILAND IN 2 DAYS..

2010-04-15 08:13:23 Thai 2010
» Kommentarer(0) «










Stressen börjar verkligen komma, kunde inte tvätta igår, tror att det var någon säkring som hade gått men det måste kvartersvärden fixa så jag hoppas vi hinner tvätta ikväll. Hann inte heller med all städning men det blir vi klara med ikväll. Sedan så har vi lagt fram det mesta av de som ska packas, ska hämta en resväska idag.
Annars idag så ska vi mysa extra med mina små sötnosar, Nästan 3 veckor utan dem kommer vara tufft men vi får prata via skype! ♥ Syrran älskar er..

Däremot så hann jag shoppa mig en jättefin & söt klänning, helt magiskt fin! Och den satt perfekt! Ni får väl se när jag använder den i Thailand!

Och sedan ett par sista ord till mina kära vänner i Umeå! Fortsätt kämpa och ta hand om varandra! Snart är allt som vanligt igen! Massa kärlek till er mina vackra vänner ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback