FIVE DAYS AND ONE WEEK, CAN'T WAIT.. OR?

2010-04-27 11:07:09 Skor & Kläder
» Kommentarer(0) «




Förvirrande rubrik, jaa om 5 dagar ska vi förhoppningsvis åka! LÄNGTAR! Men tyvärr vågar jag inte länga fullt ut, när jag är på hotellet så lovar jag att slappna av och njuta! hihi MEN MEN MEN om en vecka, uscha jaa tyvärr så är det med födelsedag.. 21 fyller jag då, har riktigt åldersnojja, shit jag vet att de är döötöntigt men jag kan inte hjälpa det.. vill inte fylla 21.. BLÄ! Vissta jag vill gärna ha min födelsedag, för det betyder ju god mat, presenter och massa mys men kan jag inte få slippa bli äldre iår bara?

Aja, någon annan som har åldersnojja? Hahha tänk när jag ska fylla 30 eller 40 shit jag kommer vara hemsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback